Det har varit enorm bloggtorka ifrån mitt håll. Jag mår inte bra av situationen, alldeles för mycket stress. Har också insett att jag måste börja med min sömnmedicin igen, då jag inte somnade förrän 05:00 i morse. Yahoo.
På tal om det, jag borde lära mig att kolla telefonen innan jag går. Mamma lämnade ett meddelande att jag inte behövde gå med hennes hund idag, men jag kollade inte ens så jag gick dit och tog ut honom i alla fall. Jag hade ingen lust alls att gå, men det var ändå skönt att på motionen gjord och samtidigt hjälpa mamma. Känner mig som en välstekt zombie idag, är aningen övertrött då jag fått passa på Esmeralda sedan jag kom hem. Först skulle jag ge henne smärtstillande och vänta till 4, så ingen idé att somna då eftersom jag kanske inte vaknar. Sen ska hon matas en gång varje timme så hon inte äter för mycket. Nu ligger hon och sover bredvid databordet (
Jag försökte tillaga lite Klyfpotatis ikväll och smörjde formen helt fel, så allting stekte fast i botten. *suck* Är alldeles för trött att laga mat! Min mormor lagar mat på lunchen och vi äter ihop, så jag är jättetacksam för det och resterna som blir över till kvällen!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar