onsdag 21 november 2012

Dags att byta bloggportal igen

Jag har gillat att blogga här på Blogger, så det är absolut ingenting fel med det.

Jag skriver så mycket på Nattstad, så jag har flyttat bloggen dit istället:

http://www.nattstad.se/andrea.gustavsson.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar