söndag 7 oktober 2012

Dålig film + gos med Esmi

Esmeralda och jag låg i sängen och myste förut. Hon har blivit väldigt gosig sedan hon började må bättre, hon ville inte gå upp när jag skulle göra det. Så fort jag försökte flytta på henne la hon sig på ett annat ställe, så jag fick se om filmen två gånger. Nu har hon slöat några timmar på klätterställningen medan jag degat framför Warcraft. Ska se om jag kan få i henne lite mer mat innan jag går och lägger mig. Det känns som om jag inte får ordning på något när jag är såhär stressad, är meningen att jag ska ta min nattmedicin vid 10 och nu är klockan snart 2! Och nu ockuperar Esmeralda mitt knä och kurrar för fullt. <3

3 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg du har! Mysig katt du verkar ha också. Jag har också en autismdiagnos, atypisk autism.

    SvaraRadera
  2. Tack för kommtentarerna. =) Och jo, Esmeralda är jättehärlig och extrem gosig när hon mår bra.

    SvaraRadera