I två dagar nu har hon ätit Bozita sensitive utan att ha kräkts och jag känner mig väldigt lättad att inte behöva tvångsmata henne mer. Hon får ha tratten av medan hon äter, sedan sätter jag den tillbaka när hon ätit klart. Hon tycker inte om det, men hon får helt enkelt finna sig i det.
Jag orkade däremot inte somna förrän klockan 05:00 i morse, då hon ville gosa och ligga hos mig timme efter timme igår kväll. Jag fick ingen lugn och ro då, eftersom jag inte visste om hon mådde dåligt eller ej. Sen väntar jag fortfarande på provsvaren, vilket tröttar ut mig.
Å andra sidan är jag tacksam att jag bytte till Bentley Organics städmedel, eftersom det inte är några kemikalier i det som skulle kunna vara farligt för Esmeralda, använder jag deras fönsterputs att snabbt rengöra hennes tratt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar