Jag är otroligt lättad över att äntligen få resultatet och att det inte var en elakartad tumör som Esmeralda hade. Jag har varit helt förstörd av all väntan och ibland har jag inte orkar somna förrän 4-5 på morgonen.
Hon äter alldeles själv nu, jag tar av henne tratten då hon vill äta och sätter på den tillbaka när hon är klar. Operationssåret är nästan helt läkt också, så förhoppningsvis slipper hon tratten på fredag. Jag är också glad över att slippa den, för det är ett himlans jobb att hålla koll på henne hela tiden.
Hon sover mycket nuförtiden, jag har henne i knä varje gång jag sitter vid datorn och går jag någonstans så följer hon efter och kurrar som tusan tills jag går tillbaka. Hon sover också hos mig nästan hela natten.
På Måndag ska stygnen tas bort och vi ska också ta ett blodprov och testa henne för matallergi.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar