Jag beställde en liten dryck med Kokosvatten ifrån Bodystore häromdagen. Måste bara säga WOW vad fantastiskt bra jag mådde efter jag druckit det! Jag har väldigt svårt att dricka vätska på grund av min PTSD, så jag kände mig verkligen uppfriskad efter denna dryck. Har beställt mer, dom finns ju på Amazon också.
Under mitt trauma hade jag inte fri tillgång till vatten och det sitter kvar än idag att jag inte kan dricka vatten när jag vill. Det är svårt att förklara, men PTSD är i princip att man lever kvar i situationen som om den fortfarande fortsätter.
Esmeralda mår mycket bättre nu och har en enorm aptit. Har bytt foder till Bozita Sensitive Skin som hon älskar! Hon tjatar hela tiden att hon vill ha, men nu måste jag vänta på min beställning ifrån Animail. Det duger självklart inte med någon annan sorts Bozita. :P
Istället för att ta cykeln så gick jag ner till mammas hus för att gå ut med hennes hund. Jag trodde jag skulle ta lång tid att gå dit, men tog bara 15 minuter, så jag behöver inte gå så tidigt. Jag gick i princip en timme totalt, så jag får ju bra träning.
Sedan jag började äta mjölk/gluten/socker fritt så har jag gått ner cirka 6kg totalt! Men jag började inte gå ner direkt, utan det tog cirka en månad, sen var det som en propp släppte och nu går jag ner varje vecka.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar