Jag har inte orkat blogga på sistone då Esmeralda ska undersökas igen hos veterinären.
Jag har upptäckt två knölar på hennes kropp och ska utreda om det är något ofarligt eller inte. En över revbenen och en på ryggen. Dom är cirka 1-2 cm stora båda två och den på ryggen dök upp för bara två dagar sen. Jag känner mig helt knäckt av all oro och tankarna över hur framtiden kommer att bli. Jag sover inte bra heller, då jag hela tiden oroar mig för henne.
Jag ska till veterinären imorgon, så jag hoppas på bra nyheter.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar