Hon var hos veterinären igår där dom undersökte knölarna och tog prover som ska skickas till labb. Veterinären misstänker att det kan vara bölder som gör att hon får ont, därför har hon varit så osocial på senaste tiden. När hon mår bra vill hon konstant gosa och leka. Nu ligger hon mest i vardagsrummet och sover på en matta. Hon vill inte heller sova i sängen, vanligtvis kommer hon varje kväll.
Hela situationen är jobbig, för även om man vill hoppas på att det "bara" ska vara bölder som är lätt att åtgärda, så finns ju rädslan kvar för att det ska vara elakartade tumörer. Det var ju inte så länge sedan hon opererade bort en godartad tumör ifrån tunntarmen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar