måndag 5 november 2012

Måndag

Då var det dags igen att gå ut med mammas hund. Det går riktigt bra och vädret var mycket bättre idag än förra gången jag gick. Då var det slask och duggregnade, så det läckte igenom mina stövlar. Suck! Det hördes att stövlarna var helt blöta i botten när jag gick hemåt.

Jag har inte fått några provsvar ännu angående Esmeralda och stressar som vanligt över det. Det känns som om knölen vid revbenen blivit hårdare, men den på ryggen är oförändrad. Jag stryker handen över henne dagligen för att se om det kommer upp några fler knölar. Det märks på henne att något inte stämmer, för hon vill inte gosa eller ligga i sängen. Hon har bara sovit hos mig en enda gång sedan jag upptäckte knölarna.

På tal om den gången... jag såg på film på Netflix. Jag fick en gratismånad att testa den och jag tycker att tjänsten funkar väldigt bra. Utbudet passar inte riktigt mig, men jag har hittat två filmer som jag tyckte om hittills. "Daddy Day Care" och "Pompeii: The Last Days". Så Esmeralda sov på mig tills DDD var över, då hoppade hon iväg och ville vara ifred.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar