onsdag 7 november 2012

Försov mig - gah!

Jag har upptäckt dom senaste dagarna (eftersom min medicin tog slut och jag omöjligt kommer ihåg att ringa psykmottagningen att skriva ut mer) att jag klarar av att somna utan min sömnmedicin, fastän jag slocknar först vid 2-3 tiden på natten. Fast det förhindrar ju inte att jag är trög på morgonen!

Idag vaknade jag 08:45 och jag brukar alltid vara vaken efter det. Idag somnade om trehundra gånger och kom upp vid 10:10! Snacka om panik!
Och jag drömde så mycket jobbiga och knäppa drömmar på bara den korta tiden. Först drömde jag att jag försovit mig till klockan 2 och missat att ringa min pappa. Men sen visade sig att jag inte alls skulle ha ringt till honom, utan det var en annan dag. Sen hade jag missat en tid på psyk. Efter det drömde jag att jag rollspelade som en goblin kille i Warcraft, gick in i ett hus hos en Tauren och då kom det in en massa apor. Sen skrev jag att massa meddelanden fel, så det såg jätteknäppt ut när jag rollspelade. Suck. Det var ändå bättre än drömmen där jag tillagade "Sha of Anger" Köttfärslimpa...

Men jag kom i någorlunda tid till hunden och han var jätteglad när jag kom, så det är ju huvudsaken! Jag tog en sväng runt skogen. Jag tycker det är skönt att gå ut och gå, men jag fryser så hemskt. Trots leggings + manchester byxor är benen iskalla. Jag är en natur/ekologisk/miljö nöt, men det enda undantag jag gör är för saker med ull. Det är enda sättet jag slipper frysa på vintern och ironiskt nog var benen det enda som inte hade något skydd ifrån ull. Jag har varit hemskt frusen av mig sedan ett år tillbaka, troligen för att jag blivit mycket tröttare i samband med stress. Innan dess var jag inte alls såhär frusen av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar