Såhär såg det ut tidigare.
Mycket bättre, trots att jag inte bäddat.
Det stora rosa bredvid sängen är min gamla sängbotten. Den är så stor och klumpig, så visste inte vart jag skulle ställa den. Men den funkar jättebra som avskiljare, då slipper jag att det drar kallt ifrån väggen!
Jag har en etta, så jag har inget direkt "sovrum". Utan jag sover bakom svarta skynket i vardagsrummet. Men jag tycker det är mysigt att ha det såhär.
Jag har en etta, så jag har inget direkt "sovrum". Utan jag sover bakom svarta skynket i vardagsrummet. Men jag tycker det är mysigt att ha det såhär.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar