måndag 5 november 2012

Ny säng

Jag fick överta en säng som min mormor inte hade användning av längre och jag är sååå glad över att slippa den gamla järnsängen. Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag slog huvudet i det eller när jag la mina fingrar på iskallt järn under vintern.


Såhär såg det ut tidigare.


Mycket bättre, trots att jag inte bäddat. 

Det stora rosa bredvid sängen är min gamla sängbotten. Den är så stor och klumpig, så visste inte vart jag skulle ställa den. Men den funkar jättebra som avskiljare, då slipper jag att det drar kallt ifrån väggen!

Jag har en etta, så jag har inget direkt "sovrum". Utan jag sover bakom svarta skynket i vardagsrummet. Men jag tycker det är mysigt att ha det såhär.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar